سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام رئیس اتاق اصناف تهران به مناسبت روز ملی اصناف

نوده فراهانی به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، روز ملی اصناف، طی پیامی این روز را به خانواده بزرگ اصناف تبریک گفت.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، روز ملی اصناف، طی پیامی این روز را به خانواده بزرگ اصناف تبریک گفت.

متن پیام رئیس اتاق اصناف تهران به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، روز ملی اصناف به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اصناف، به عنوان بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور به شمار میروند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده اند. همچنین، با توجه به گستره اصناف در کشور، آن‌ها علاوه بر ایفای نقش مؤثر در عرصه اقتصادی، در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

در طول تاریخ این مرز و بوم، اصناف با پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند. اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است؛ بنابراین باید این فرصت را برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این تلاشگران غنیمت شمرد.

خدای متعال را شاکرم که امسال هم در روز ملی اصناف، در کنار کسبه‌ای هستم که عنوان سنگربانان اقتصاد برازنده آنهاست. افرادی که با وجود روز‌های سخت و بحرانی دل در گرو این آب‌وخاک دارند و در خط مقدم برای اعتلای آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

هرچقدر تلاش برای رسیدن به آرمان‌های اصناف در این روز‌ها سخت‌تر شود، همدلی و وحدت فی مابین خانواده اصناف و حمایت از سوی دولت و نهاد‌های حامی بیشتر از گذشته مورد انتظار است؛ تا چرخ اقتصاد بچرخد و خانواده‌ای دل‌نگران گذران زندگی، مسائل اقتصادی و بیکاری نباشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف و به امید آینده‌ای روشن، این روز را به خانواده‌ی بزرگ اصناف کشور تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای کمک به تحقق جهش تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار قدردانی می‌کنم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
قدیم ها کاسب حبیب خدا بود
ازاین اقا سوال کنید الان حبیب کی هستند