سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهکار مسئولان برای مقابله با جولان کرونا در هرمزگان چیست؟

استاندار هرمزگان گفت: پیشنهاد اعمال محدودیت‌های جدید برای کنترل بیماری کرونا در برخی شهرستان‌های هرمزگان به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: پیشنهاد اعمال محدودیت‌های جدید برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب و رودان به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است و منتظر تصمیم گیری در این زمینه هستیم.

همتی افزود: در این طرح پیشنهاد ماندن مردم در منزل در روز‌های پنجشنبه و جمعه و تعطیلی برخی فعالیت‌ها در پایان هفته داده شده است.

او گفت: تنها راه مقابله با کرونا همراهی مردم و پرهیز از تردد‌های غیر ضروری و ضرورت ماندن در منزل است.

استاندار هرمزگان افزود: استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و بازار‌های بزرگ و دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع بعدی اجباری است.

همتی گفت: ناظران و بازرسان بهداشت و تعزیرات حکومتی و سازمان صمت میزان رعایت آداب بهداشتی را در بازار بررسی و در صورت تخلف، واحد‌های تجاری پلمب می‌شوند.

او افزود: محدودیت‌های رفت و آمد به روستا‌ها تا اطلاع بعدی ادامه می‌یابد، اما فعالیت‌های عمرانی و تولیدی در روستا‌ها بدون توقف ادامه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: کارکنان بالای ۵۰ سال، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار شاغل در دستگاه‌های دولتی به مدت دو هفته می‌توانند از روش دورکاری استفاده کنند.

استان هرمزگان در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد و تاکنون ۱۷۴ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و به نظر می‌رسد برای کنترل این ویروس منحوس باید تدابیر بهتر و سختگیرانه‌ای اعمال شود.


بیشتر بخوانید

مرگ ۸ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان/حال ۲۰نفر وخیم است


انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.