سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۸ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان/حال ۲۰نفر وخیم است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جان باختن ۹نفر دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در هرمزگان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۱۷۴نفر رسید.

او افزود: ۸نفر از جانباختگان از شهرستان بندرعباس و یک نفر از شهرستان میناب بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۶نفر از جان باختگان آقا و ۳نفر خانم است که ۵۶درصد از جان باختگان بدون سابقه بیماری زمینه‌ای هستند.

نوروزیان افزود: اکنون ۴۵۷بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۵۴نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۰نفر نیز وخیم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون در استان از ۳۱هزار و ۸۳۹نفر آزمایش گرفته شده که به نسبت کل جمعیت استان از هر ۵۶نفر یک نفر آزمایش داده اند.

نوروزیان افزود: شهروندان به تماس‌های سامانه ۴۰۳۰ با دقت پاسخ دهند تا مراقبان سلامت مراکز جامع سلامت، اطلاعات درستی از وضعیت سلامت شهروندان بدست آورند.

او گفت: توصیه می‌شود شهروندان در حد امکان از خانه خارج نشوند و حتما در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند و در صورت مشاهده علامت نیز به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.