سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای جایگاه زنان در فعالیت‌های اقتصادی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان با اشاره به ارتقای جایگاه زنان در فعالیت‌های اقتصادی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی زنان در استان سمنان ۱۱ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،   مهسا شاه‌حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در جلسه شورای اداری آرادان با بیان اینکه ارتقای جایگاه زنان در فعالیت‌های اقتصادی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است، گفت: این در حالی است که نرخ مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی استان سمنان ۱۱ درصد است.

او با اشاره به رونمایی سند ارتقای جایگاه زنان و خانواده در استان سمنان افزود: در حال حاضر اجرای این سند در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرارگرفته است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان بابیان اینکه این سند در شش محور و ۱۳ دستاورد در استان تدوین‌شده است، بیان کرد: برش عملیاتی این سند در حال تدوین است که پایان تیر ماه طی مراسمی رونمایی می‌شود.

شاه‌حسینی ارتقای مشارکت اقتصادی زنان را در اولویت این سند دانست و تصریح کرد: این امر صرفاً در حوزه اشتغال زنان در بیرون از خانه نیست بلکه برای توسعه مشاغل خرد بانوان روستایی برنامه‌ریزی‌شده است.

او اضافه کرد: تدوین بانک اطلاعاتی بانوان استان سمنان در گام اول، یعنی شناسایی شاخص‌های اختصاصی بانوان توانمند در عرصه‌های مختلف استان انجام‌شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.