سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان رضوی؛

اختصاص ۵۰درصد از ظرفیت بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی به بیماران کرونایی

۵۰درصد از ظرفیت تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در خراسان رضوی از اول تیر به درمان بیماران کرونایی اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کارگروه مراقبت و درمان این بیماری گفت: نیمی از ظرفیت بیمارستان‌های مشهد به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافت.
 
او افزود: پیش‌بینی در زمینه کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در فصل گرما درست نبود و در دو هفته اخیر آمار ابتلای بیماران سرپایی و بستری در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به طور چشمگیر افزایش یافته است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم اکنون ساختمان داخلی بیمارستان امام رضا (ع) در مشهد با ظرفیت ۱۵۰ تخت بستری برای درمان بیماران کرونایی فعال شده است و بیمارستان قائم (عج) این شهر نیز مکلف شده است ۲۴ تخت بستری و هشت تخت مراقبت‌های ویژه را برای پشتیبانی بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دهد.

انجیدنی بیان کرد: در حال حاضر حداکثر ظرفیت تست کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۶۰۰ تا ۷۰۰ فقره در روز است که باید این میزان در مدت زمان کوتاه به یک هزار فقره در روز و در آینده به دو هزار آزمایش در روز افزایش یابد.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.