سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اهداء تجهیزات قایقرانی به شهرستان کهگیلویه

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی رشته قایقرانی در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمد گنجی رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی زیرساخت‌های منابع آبی برای فعالیت قایقرانان، از رودخانه خروشان مارون در حاشیه روستا‌های پس دزد، قلعه گل، گاودانه، روستای چم آسیاب و سه گدار شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.

احمد گنجی با بیان اینکه به زودی برای استعدادیابی و راه اندازی این رشته ورزشی برخی مربیان ملی به این شهرستان سفر می‌کنند گفت: به زودی یک دوره کلاس مربیگری و یک دوره کلاس داوری در این شهرستان برگزار می‌شود.

او افزود: با راه اندازی این رشته در کهگیلویه تعدادی قایق و تجهیزات قایقرانی به این شهرستان اهداء خواهد شد و تیم‌های منتخب کهگیلویه می‌توانند در مسابقات استانی و لیگ‌های کشوری شرکت کنند.

آقای گنجی ادامه داد: با وجود دو سد بزرگ کوثر و مارون و همچنین رودخانه‌های پر آب در کهگیلویه، امکان برگزاری اردو‌های تیم ملی قایقرانی در این شهرستان وجود دارد.

رئیس هیات قایقرانی استان بابیان اینکه، در سال ۹۸ یاسوج میزبان ۵ اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم و گچساران میزبان ۲ اردوی قایقرانی در رشته کانوپولو بود عنوان کرد: تیم قایقرانی آقایان استان در مسابقات استعداد‌های برتر سال ۹۸ به مقام اول کشوری دست یافت.
 
انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.