سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر لزوم تهیه طرح جامع و شناسنامه فرهنگی شهرستان شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، گفت: با تدوین سند فرهنگی، سبب کاهش بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه کمیسیون فرهنگی این شهرستان، گفت: با تدوین سند فرهنگی، تمامی طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در چارچوب مشخصی قرار گرفته و این امر سبب کاهش بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خواهد شد.

او افزود: همزمان با تدوین نقشه جامع فرهنگی، دستگاه‌های اجرایی نیز باید در امور فرهنگی با کمیسیون شورای فرهنگ عمومی شهرستان همگام و همراه باشند تا در فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی، کار ماندگار، ارزشمند و تاثیرگذار، انجام شود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود بیان کرد: حفظ کرامت انسانی، آداب معاشرت، تامین نیاز‌های زیستی، معرفی الگوی مناسب، تشویق، زمینه‌سازی حسن اخلاق اجتماعی، برخورداری از محور‌های اخلاق اسلامی، استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری، موضوعات چندگانه و فرهنگ استفاده از اموال عمومی از مهم‌ترین مقوله‌های فرهنگ سازی در جامعه است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.