سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار درباره مصرف زیاد انرژی در روز‌های گرم

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: چنانچه شهروندان در روز‌های آینده که گرمای هوا به اوج خود می‌رسد بیش از حد برق مصرف کنند خاموشی ناگزیر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: طبق اعلام هواشناسی موج جدید گرما وارد خراسان رضوی و مشهد شده و از فردا شاهد روز‌های بسیار گرمی در این شهر خواهیم بود که مصرف برق از سوی شهروندان را افزایش خواهد داد. 


بیشتر بخوانید:  صرفه‌جویی در مصرف برق برای کمک به کودکان کار

او افزود: بیشترین بار مصرفی برق مردم مشهد از سال گذشته در تاریخ ۱۵ مرداد ماه به میزان هزار و ۶۳۸ مگاوات ثبت شد که در میانه تابستان بود، اما امسال هنوز فصل بهار به پایان نرسیده است شهروندان مشهدی در ۱۷ خرداد ماه امسال مصرف هزار و ۵۰۰ مگاوات را به ثبت رساندند که بسیار زیاد است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: میزان تولید برق در شبکه مقدار مشخصی است و اگر مصرف، بیش از میزان تولید باشد چاره‌ای جز قطع برق شهروندان باقی نمی‌ماند.

کاشی بیان کرد: لازم است شهروندان به ویژه از فردا میزان مصرف برق خود را مدیریت و کولر‌های گازی را روی عدد ۲۴ و کولر‌های آبی را روی دور کند تنظیم کنند و از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۶ روز بپرهیزند.
 
انتهای پیام//ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.