او ادامه داد: امروز در بخشهای تولیدی شاهد پیچ و خمهای اداری فراوانی هستیم که اعطاء مجوز به این بخشها، صادرات و الکترونیکی شدن خدمات میتواند چالشها و مشکلات را رفع کند.
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک بیان کرد: دولت الکترونیک موجب روانتر شدن فرآیندهای اداری و مدیریت زمان میشود؛ همچنین دولت برنامههای خوبی برای الکترونیکی شدن تمامی خدمات کشور دارد.
شجاعان تاکید کرد: دولت دوازدهم ۲۳ خدمت ملی را برای الکترونیکی شدن در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم تا نهم آذرماه امسال به سرانجام برسد.
او یادآور شد: این ۲۳ خدمت ملی شامل تعویض شناسنامه، پرداخت مالیات، صدور بیمه، نام نویسی دانش آموزان در مدارس و اعطای تسهیلات خوداشتغالی است.
شجاعان تصریح کرد: همکاران ما در وزارت کشور تمام تمرکزشان بر روی احراز هویت الکترونیکی در فضای مجازی است؛ البته ۸۳ خدمت برای الکترونیکی شدن وجود داشته که در صورت تحقق این ۲۳ مورد اصلی، حدود ۴۵ خدمت دیگر باقی میماند.
رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک گفت: ۴۵ خدمت باقیمانده مربوط به وزارت کشور بوده که شامل سهولت در انجام خدمات اتباع خارجی و ثبت ورود و خروج به صورت الکترونیکی است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم تحقق یابد.
بیشتر بخوانید: الکترونیکی شدن ۱۵ خدمت توسط وزارت کشور
انتهای پیام/