سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستند "با سه تومن چیکار کنن؟! " منتشر شد

مستند روایی "با سه تومن چیکار کنن؟! " با بررسی وضعیت وام ازدواج در عماریار منتشر شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند روایی "با سه تومن چیکار کنن؟!" با بررسی وضعیت وام ازدواج در عماریار منتشر شد.

مستند "با سه تومن چیکار کنن؟!" توسط مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ساخته شده و به مطالبه‌گری‌های دانشجویی از بیان مسئله تا چگونگی حل آن پرداخته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، در مرکز مطالعات اقتصادی خود پژوهشی را حول محور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها در سال ۹۵ شروع کردند که متوجه می‌شوند بانک‌ها این منابع را در عوض اعطا و صرف آن در فضا‌های اجتماعی به صورت وام در اختیار مدیران خود قرار می‌دهد.

مستند "با سه تومن چیکار کنن؟!" روایتگر فرآیند افزایش وام ازدواج از ۳ میلیون به ۱۰ میلیون تومان و حاصل یک مطالبه‌گری دانشجویی در مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشگاه علم و صنعت است.


بیشتر بخوانید


"با سه تومن چیکار کنن؟! " روایتی مستند از حل یک مسئله‌ست برای تسهیل امر ازدواج و کمک به تشکیل خانواده‌ جوانان و اینکه چگونه قشر جوان و علی‌الخصوص دانشجو‌ها با توجه به رهنمود‌های رهبر انقلاب می‌توانند یک هسته مسئله‌محور را در جامعه شناسایی و برای حل آن راهکار پیدا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.