سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود زیر ساخت مناسب مسئله ورزشکاران کمیجانی

ورزشکاران کمیجان نبود زیر ساخت مناسب را مسئله ورزش این شهرستان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ورزشکاران و سمن‌های فعال شهرستان کمیجان در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، نبود زیر ساخت‌هاو امکانات مناسب و کافی در حوزه ورزش‌های انفرادی و حمایت نکردن کافی از ورزشکاران و لزوم توجه ویژه به امور جوانان و سمن‌ها را از مسائل ورزش این شهرستان عنوان کردند.

زاهدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکز در حاشیه این نشست در گفت و گو با  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تاکید بر پیگیری مطالبات ورزشکاران شهرستان کمیجان گفت: تلاشمان با اتمام پروژه‌های ورزشی در شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی بخشی از مطالبات ورزشکاران را محقق کنیم.

زاهدی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی مشکلات متعددی برای ورزشکاران رخ داده که امیدوارریم با بازکشایی اماکن ورزشی و شروع تمرینات ورزشکاران شاهد شور و نشاط اجتماعی باشیم.

ورزشکاران و سمن‌های فعال شهرستان کمیجان در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، مسائل این شهرستان را مطرح کردند و این مسائل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و از سوی ورزشکاران و جوانان مطرح و بر رفع آن تاکید شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.