سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگرداندن قسط سوم سرویس های مدارس به اولیای دانش آموزان فارس

دبیر کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس فارس گفت: قسط سوم سرویس مدارس به اولیای دانش‌آموزان فارس بازگردانده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس فارس گفت: تمهیدات بازپرداخت وجه قسط سوم سرویس ۴۱هزار و ۸۰۱ نفر از دانش‌آموزان فارس به حساب اولیا فراهم شده است.

او افزود: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، بیش از ۱۲۳هزار و ۱۸۰ نفر از دانش‌آموز شیرازی از خدمات سرویس مدارس استفاده کرده‌اند و از این میان بیش از ۴۱ هزار نفر قسط سوم سرویس مدارس را پرداخت کرده بودند.

گودرزی با اشاره به شیوع کرونا و اعلام رسمی و قطعی تعطیلی مدارس در اردیبهشت ماه ۹۹ گفت: با مصوبه کارگروه ماده ۱۸ مبنی بر بازگشت مازاد پرداختی به اولیا، بلافاصله جلسات مستمر با برنامه‌نویسان سایت به منظور اعمال تغییرات در سامانه برگزار شد.

دبیر کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس فارس افزود: سامانه برای بازگرداندن وجه به حساب اولیا نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و طراحی جدید بود که این روند اکنون انجام شده است.

گودرزی با اعلام اینکه بازگشت وجه منوط به بارگذاری شماره حساب از سوی اولیا در پنل دانش‌آموز است، اظهار کرد: اولیا می‌توانند از ۲۹ خردادماه تا ۱۰ تیرماه ۹۹ وارد سامانه شوند و شماره حساب خود را ثبت کنند.

او ادامه داد: چنانچه اولیا در این فرصت به سامانه مراجعه نکردند و موفق به ثبت درخواست خود نشدند، نگرانی نباشند، چون این مبلغ برای قسط اول سرویس سال آینده به کیف پول دانش‌آموز منتقل و در آنجا ذخیره خواهد شد.

مدارس فارس به علت شیوع کرونا از سوم اسفندماه ۱۳۹۸ تعطیل شد و دانش آموزان به صورت مجازی از آموزش‌ها بهره بردند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آیسونا کریمی
۰۸:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
بازگشت پول