سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینال لیگ برتر فوتسال/ گیتی پسند یا مس سونگون، کدام تیم فاتح دیدار رفت می‌شود؟

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز (جمعه) در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های  لیگ برتر فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و پس از ۲۶ هفته و در آستانه دیدار فینال بین ۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون در تاریخ دهم اسفندماه ۹۸ تعطیل اعلام شد.

در همین حال و پس از مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی به برگزاری رقابت ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دیدار رفت فینال میان تیم های گیتی پسند و مس سونگون امروز (جمعه) در اصفهان برگزار خواهد شد.

دیدار های فینال به صورت رفت و برگشت در روز‌های جمعه ۳۰ خرداد و ۶ تیر به ترتیب در اصفهان و تبریز انجام می‌شود و اگر سهم هر تیم یک برد باشد بازی سوم به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود که تعیین کننده تیم قهرمان خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


رقابت گیتی پسند و مس فراتر از یک نبرد و حتی یک فینال معمولی است. حضور ۲ مربی با تجربه در این ۲ تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند به جذابیت این بازی می افزاید. همچنین در ترکیب ۲ تیم بازیکنان با سابقه و نامداری حضور دارند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر با شکست سن ایچ ساوه و تیم مس سونگون هم با شکست ستارگان ورامین به دیدار پایانی لیگ برتر راه یافتند.

دیدار رفت فینال امروز از ساعت ۱۸ بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. همچنین بازی برگشت این ۲ تیم هم جمعه هفته آینده ۶ تیر ماه از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.