سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج هزار نفر از آسیب دیدگان کرونا در گناباد مشمول دریافت تسهیلات شدند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: پنج هزار و ۸۳ نفر از آسیب دیدگان کرونا در این شهرستان برای دریافت تسهیلات به مسئولان ذیربط معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جعفر احمدی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: از مجموع ۲۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در خراسان رضوی ۶۰۳ میلیارد ریال سهم گناباد است.

او افزود: این تسهیلات بر اساس اولویت به ۱۴ رسته فعالیت و ۲۰۰ کسب و کار آسیب دیده از کرونا در حال پرداخت می‌باشد که ۳۱ درصد آن مربوط به بخش حمل و نقل است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناباد گفت: پرداخت تسهیلات بعد از پالایش اطلاعات افراد، اصناف و واحد‌های متقاضی بر اساس رسته و اولویت توسط دستگاه اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

احمدی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی بیمه بیکاری در گناباد طی سالجاری یک هزار و ۴۰۰ نفر تاکنون پالایش و به بیمه معرفی شده‌اند.

۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در گناباد فعالیت دارند که برای راه‌اندازی آن‌ها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر بطور مستقیم و ۲ برابر این تعداد بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام//م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.