سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ اسکندری خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای آرایشگاه‌های زنانه قیامدشت

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق سریالی آرایشگاه‌ها، خانه‌های خالی از سکنه و ساختمان‌های در حال ساخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت گفت: در پی وقوع سرقت سریالی از آرایشگاه‌های زنانه، ساختمان‌های در حال ساخت و ساختمان‌های خالی از سکنه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: مأموران با مراجعه به محل‌های سرقت دریافتند که سارق آرایشگاه‌های زنانه که در روز‌های تعطیل با تخریب قفل درب ورودی سرقت می‌کرد با سارق ساختمان‌های نیمه کاره یکی بوده و در گام بعدی در تحقیقات پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سابق بر این به ارتکاب همین عناوین مجرمانه به مدت ۴ سال در زندان بوده و در دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران محل سکونت سارق را شناسایی کردند، اما دریافتند که سارق در محل سکونتش تردد کمی دارد و اغلب در پاتوق‌ها به سر می‌برد.

کلانتر محله قیامدشت با اشاره به اینکه پاتوق سارق شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضایی متهم در پاتوقش دستگیر شد و به ۱۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: سارق اظهار داشت، اموال سرقتی را به مالخری در شرق تهران به نام فرزاد فروخته است که با هماهنگی‌های قضایی مخفیگاه مالخر شناسایی و دومین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه تمامی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.