سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین محموله سیمان صادراتی جامبوبگ از بندر شهید کلانتری چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله صادراتی سیمان در سال ۹۹ از بندر شهید کلانتری چابهار به صورت حمل مستقیم از کامیون به شناور بارگیری شد.

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اعلام اینکه اولین محموله صادراتی در سال ۹۹ از بندر شهید کلانتری به مقصد دبی بارگیری شد اظهار کرد: این محموله شامل ۹۰۰ تن سیمان صادراتی است که بصورت حمل مستقیم و از کامیون به شناور بارگیری می‌شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: به منظور کاهش هزینه‌های مترتب بر کالا، کاهش زمان بارگیری و سرعت بخشیدن به عملیات و همچنین پیشگیری از خسارات احتمالی به کالا؛ کالا‌های صادراتی بصورت حمل مستقیم از کامیون به شناور بارگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:


رشد ۵۶ درصدی صادرات از استان به کشور افغانستان 

صادرات بیش از ۲۳۵ میلیون دلاری از سیستان و بلوچستان

آقایی با اشاره به بسته بندی جامبوبگ محموله صادراتی گفت: با توجه به وجود معادن غنی و همچنین کارخانه‌های سیمان استان که قابلیت صادرات را نیز دارند استفاده از زیر ساخت‌ها و تجهیزات بندر شهید کلانتری برای این نوع محصولات می‌تواند بار شناور‌های فلزی برگشتی از این بندر را تامین می‌کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.