سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مهلت کرونایی پرداخت قبوض برق/از افتادن درختان خشک شهرک بعثت تا قطعی برق

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: مهلتی که برای تاخیر در پرداخت قبوض برق لحاظ شده بود به پایان رسید.

عباس زاده، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که وزیر نیرو با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی در پی آن، برای پرداخت قبوض برق دوماه مهلت داده بود، گفت: این مهلت در آخرین روز اردیبهشت ماه به پایان رسید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز گفت: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۱، هرگونه قطعی شبکه برق را ضمن اعلام آدرس، به اطلاع ما برسانند تا همکاران به سرعت برای رفع مشکل اقدام کنند.

عباس زاده گفت: خریداران هنگام خرید منزل و نقل و انتقال سند، درخواست تسویه برق را ارجاع دهند زیرا اگر مشتری برق، بدهی قبل داشته باشد، می تونیم برق او قطع کنیم.

او با اشاره به انتقاد شهروندان از خاموشی بلوار شورا افزود: ما معابر اصلی خود را با لامپ صد و پنجاه وات نور افشانی کرده ایم اگر تیر چراغ  خاصی مدنظر شهروندان است از طریق سامانه مذکور، موضوع را به اطلاع ما برسانند.

عباس زاده با اشاره به خشک بودن برخی درختان در شهرک بعثت و قطعی برق با اقتادن آن ها افزود: قطع درختان و اصلاح شبکه برق شهرک بعثت با مجوز شهرداری امکان پذیر است و تنها از این طریق می توانیم با قطع درختان خشک از افتادن آن ها روی شبکه و قطعی برق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.