سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در دلفان

فرمانده نیروی انتظامی دلفان گفت: ماموران پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان فردی که ۱۷میلیارد ریال از مردم، کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی دلفان گفت: ماموران پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان فردی که ۱۷میلیارد ریال از مردم، کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کردند.

سرهنگ فضل الله منصوری افزود: در پی دریافت پرونده شکایتی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری در دلفان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، این فرد با تشکیل و راه‌اندازی یک موسسه آموزشی در تهران که وجود خارجی نداشته پس از مدتی فعالیت، با سوء استفاده از اعتماد مردم ۱۷ میلیارد ریال را کلاهبرداری و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دلفان سرنخ‌هایی از تردد‌های مخفیانه متهم به این شهرستان به دست آمد.

سرهنگ منصوری بیان کرد: در آخرین تردد متهم به دلفان پس از هماهنگی‌های لازم عملیات دستگیری آغاز شد و ماموران پلیس با اقدامی ضربتی کلاهبردار متواری را هنگامی‌که قصد ورود به مخفیگاهش را داشت دستگیر کردند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.