سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویت شی پرنده درخشان عجیب در آسمان استرالیا!

شی پرنده عجیب درخشانی که در آسمان سراسر استرالیا دیده شد مردم این کشور را در شوک و حیرت فرو برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا شی پرنده ناشناس. تاکنون هزاران ویدئو از پرواز این اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده است، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشورهای قدرتمند می‌دانند که در آسمان سراسر جهان پرسه می زنند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.


بیشتر بخوانید

رویت شی پرنده عجیب در آسمان هندوستان!


به تازگی پرواز یک شی پرنده ناشناس درخشان در آسمان استرالیا خبرساز شده است. مردم استرالیا از غرب این کشور تا ویکتوریا (ایالتی در جنوب شرق استرالیا) شاهد این شی پرنده ناشناس درخشان در آسمان بودند. در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است حرکت این شی درخشان در آسمان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این شی پرنده که سرعتی کمتر از یک شهاب سنگ دارد در حالی که نوری آبی رنگ دارد دیده می‌شود. این اتفاق یکشنبه شب رخ داد.

یکی از شهروندان استرالیایی که شاهد عبور این شی پرنده درخشان در آسمان بود در این باره گفت: «واقعا دیدم این شی پرنده درخشان برایم هیجان انگیز بود. من این شی را نیمه شب گذشته دیدم. بسیار درخشان بود و با سرعت زیاد حرکت می‌کرد.»

عبور این شی پرنده درخشان از آسمان استرالیا در حالی موجب شوک و حیرت مردم این کشور شد که بنا به گزارش Nine News این شی پرنده درخشان احتمالا سیارک ۲۰۰۲ NN۴ بوده است. این سیارک که حدود ۵۷۰ متر عرض داشت تخمین زده می‌شود از فاصله ۵.۲ میلیون کیلومتری زمین عبور کرده است.

گفتنی است؛  ناسا تاکنون ۹۵۸۷۰۳ سیارک را شناسایی کرده است. بنا به اعلام ناسا هر ۲۰۰ تا ۳۰۰ سال امکان برخورد یک سیارک با زمین وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
بنظر میرسد یک شهاب سنگ باشد