سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال پهپادی برای مددجویان کمیته امداد کشور

مددجویان منتخب کمیته امداد امام خمینی کشور با پهپاد‌های کشاورزی کارآفرین می‌شوند.

حامد سعیدی مجری طرح ساماندهی پهباد‌های غیرنظامی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: طرح اشتغال پهپادی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در ۷ استان کشور آغاز شده است.

او با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح به مددجویان کمیته امداد امام خمینی  تسهیلات و آموزش داده خواهد شد، افزود: با کشت و صنعت‌های کشور نیز هماهنگ شده است تا از توان مددجویانی که این دوره‌ها را گذرانده اند برای اجرای سم پاشی و مبارزه با آفات در مزارع خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: وقتی پهباد‌ها به کمک کشاورزان می‌آیند
سعیدی گفت: این طرح اکنون در ۷ استان مازندران، خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه، اردبیل فارس و خوزستان در حال اجرا است و توانمند سازی مددجویان، هوشمند سازی کشاورزی و کاهش مصرف سموم و آب از اهداف اجرای طرح اشتغال پهپادی مددجویان کمیته امام خمینی است.

مجری طرح ساماندهی پهباد‌های غیرنظامی کشور ادامه داد: در این طرح تلاش خواهد شد تا مددجویان منتخب پس از فراگیری آموزش استفاده از پهپاد‌های کشاورزی از حالت مددجویی به کارآفرینی و مددگری تبدیل شوند.

او گفت: منتخبین بعد از گزینش و استعدادسنجی با هماهنگی واحد‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی در استان‌ها برای کار آفرینی و آموزش‌های کسب و کار به کار گیری می‌شوند.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.