سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۳۹ هزار تماس با مرکز دیسپج خراسان شمالی در سال ۹۸

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در سال ۹۸ تعداد کل تماس‌های حاصل شده با مرکز دیسپج، ۱۳۹ هزار و ۸۲۰ تماس بود که از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۰۱ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   تقی دولت آبادی  گفت : در این مرکز، تمامی تماس‌های حوزه حوادث و بیماری‌ها در نقاط مختلف استان به غیر از مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی اسفراین، به این مرکز منتقل می‌شود و اقدامات لازم از قبیل اعزام آمبولانس از طریق این مرکز انجام می‌گیرد.

او با اشاره به مزایای راه اندازی مرکز دیسپج گفت : استفاده از GPS و مشخص شدن محل تماس گیرنده و پایش آمبولانس‌ها، استفاده از بستر اینترنت در اعزام آمبولانس‌ها، پایش و نظارت بیشتر بر عملکرد پایگاه‌های اورژانس سطح استان و بروز شدن آمار‌ها از مزایای راه اندازی این مرکز است.

دولت آبادی بیان داشت :  در هر شیفت این مرکز پنج نفر مشغول فعالیت هستند که سه نفر مسئول پاسخگویی به تلفن‌ها و دو نفر مسئول اعزام آمبولانس‌ها هستند.

او در خصوص تعداد تماس‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان خراسان شمالی در سال ۹۸ گفت: تعداد کل تماس‌های حاصل شده با مرکز دیسپج ۱۳۹ هزار و ۸۲۰ تماس بود که از این تعداد ۳۱ هزارو ۱۰۱ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.