سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح استقبال ایمن از سفر‌های تعطیلات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: طرح اقدامات مدیریتی و عملیاتی در قالب طرح استقبال ایمن از سفر های تعطیلات، ابلاغ شد.

محمدرضا فلاح‌نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: دستور طرح اقدامات مدیریتی و عملیاتی در قالب طرح استقبال ایمن از سفر های تعطیلات پیش رو به‌ مدت ۴ روز به مدیران اجرایی استان و شهرستان‌ها ابلاغ شد تا ضمن اتخاذ تدابیر لازم، اقدامات مدیریتی و عملیاتی ذیل در راستای مراحل چهارگانه مدیریت بحران به خصوص مرحله پیشگیری از حوادث طبیعی غیرمترقبه و انسان ساخت انجام و نتایج به این اداره کل ارسال شود.

او افزود: تهیه و تعیین لیست کشیک با تأکید بر برقراری کشیک، مداومت کاری و نظارت مستمر بر دستگاه‌های امدادی و عملیاتی در سطوح استانی و شهرستانی از جمله موارد ابلاغ شده بود.

فلاح‌نژاد گفت: براساس این ابلاغ شهرداری‌ها موظف به اطلاع رسانی حوادث و سوانح به فرمانداری‌ها و اداره کل مدیریت بحران شدند.

او افزود: کلیه پایگاه‌های اورژانس، مستقر و تقویت پایگاه‌های سیار و ناوگان امدادی در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: کلیه پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند و بر تقویت پایگاه‌های امداد و نجات سیار و ناوگان امدادی در محورهای مواصلاتی استان تاکید شد.

او افزود: تجهیز راهدارخانه ها، آماد‌ه سازی امکانات و تسهیلات رفاهی موقت مانند اسکان، سرویس بهداشتی، نمازخانه و... توسط فرمانداری‌ها و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش و شهرداری‌‌ها درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.