سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت درگذشت مجیده نگراوی

سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مناسبت درگذشت مجیده نگراوی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت در گذشت شیر زن عرب دیار خوزستان و خطه قهرمان پرور سوسنگرد مرحومه مغفوره مجیده نگراوی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

بار دیگردست اجل یکی دیگر از اسوه‌های فاطمی و زینبی دختران و زنان ایران اسلامی را از باغ گلستان خوبان کره خاکی گلچین وبه ملکوت اعلی برد.

آری به حقیقت این شیر زن عرب خطه سوسنگرد دارای شجاعت و رشادتی بی بدیل در دفاع از شرف و ناموس و آب وخاک در دفاع مقدس بود که سهم و دین خود را همانند شیرمردان آن خطه به خوبی اداکرد و با اسارت در آوردن ۶ متجاوز بعثی برگ زرین دیگری به ویترین پرافتخار زنان و دختران ایران، خوزستان و سوسنگرد ازخود به جای گذاشت که الگوی زیبایی برای همه گردید و موجب تحسین رهبر معظم انقلاب از ایشان در سفر به دهلاویه شد.

پس از دوران دفاع مقدس هم ازبهترین مدافعان و رهروان نظام، انقلاب اسلامی، و رهبری بودند، سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان درگذشت این شیر زن پر افتخارعرب را به عموم مردم خوزستان، سوسنگرد و خانواده معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده طلب غفران و رحمت واسعه الهی درخواست می‌نماید.

معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
روحش شادویادش گرامیباد
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
روحش شاد