سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر بازار در شهرستان دهلران

عسگری از تشدید نظارت بر بازار تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دهلران به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

عسگری فرماندار دهلران از نظارت بر بازار تا پایان خرداد ماه با محوریت اتاق اصناف خبر داد و گفت : تا پایان تیرماه این موضوع با محوریت تعزیرات دنیال می‌شود و در صورت نیاز و در مرحله بعد این موضوع با محوریت دادستان و مشارکت سایر اعضا دنبال خواهیم کرد و نظارت‌ها با شتاب بیشتر بر بازار، بنگاه ها، مسکن و قیمت کالا و خدمات دنبال می‌شود.

او  به بازار مسکن و موضوعاتی از قبیل اینکه در سنوات گذشته به میزان مورد نیاز مردم مسکن تولید نشده افزود : علاوه بر این موضوع عدم تعیین تکلیف اراضی بین مردم و راه و شهرسازی و تاثیرات شرکت‌ها در اجاره‌ها از دیگر عوامل دخیل در گرانی مسکن هستند.

عسگری بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی تاکید و گفت : تا پایان شهریور ماه و پایان سال بخش عمده‌ای از مسکن مهر شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد و با شروع عملیات اجرایی مسکن اجتماعی در تیرماه جاری انتظار داریم در شهرستان شاهد کاهش بخشی از گرانی اجاره مسکن باشیم.

فرماندار دهلران در خصوص گرانی اجاره بها بیان کرد: اتاق اصناف ماموریت دارد ارتباط مستقیم شرکت‌ها با بنگاه هی املاکی را قطع کند و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد و از طرفی با ایجاد کمپ‌ها برای نیرو‌های شرکت‌ها بدنبال قطع نیاز شرکت‌ها به مسکن در شهرستان هستیم.

مهدوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هم از توزیع ۱۰۰ تن برنج در سه ماهه اول سال جاری با توجه به کرونا و با قیمت مصوب خبرداد و گفت : توزیع ۴۰ تن شکر و ۱۰ تن گوشت منجمد از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.