سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالسلام: ملت یمن از نیرو‌های مسلح حمایت می‌کند

رئیس هیئت مذاکره کننده یمن با اعلام اینکه مردم این کشور به حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی ادامه می‌دهند گفت ملت بر ادامه نبرد برای دفاع از عزت و کرامت و حاکمیت یمن تاکید می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی مذاکره کننده یمن اعلام کرد: «ملت ما به پشتیبانی از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تا کوتاهی دست متجاوزان و واداشتن آن‌ها به توقف تجاوزات و محاصره یمن ادامه خواهد داد.»

وی افزود: «با توجه به پافشاری ائتلاف متجاوز سعودی بر ادامه جنایت‌ها و محاصره یمن، ملت بر ادامه نبرد برای دفاع از عزت و کرامت و حاکمیت یمن تاکید می‌کند.»


بیشتر بخوانید


شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد سازمان ملل جانب‌داری خودش را از ائتلاف سعودی ثابت کرد و بعضی طرف‌های بین المللی برای مشروعیت بخشیدن به تجاوز این ائتلاف به یمن تلاش می‌کنند.

البخیتی افزود: «ائتلاف سعودی با بمباران غیرنظامیان، در یمن کشتار می‌کند. حملات شدید هوایی ائتلاف متجاوز علیه غیرنظامیان، نشانه شکست آن در دستیابی به پیروزی‌های میدانی است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.