سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بی‌رویه اجاره بهای مسکن

فرماندار قصرشیرین گفت : افزایش بی‌رویه اجاره بهای مسکن از سوی مشاوران املاک در این شهرستان تخلف است و با متخلفانی که نسبت به نرخ گذاری‌های غیرمعمول اقدام کنند، برخورد قضایی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : اجاره بهای مسکن باید براساس محلات مختلف نرخ گذاری شود و توسط کمیته ای متشکل از فرمانداری، اماکن، بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی و نماینده دادستانی نظارت و بررسی می شود.

او گفت : در صورتی که مالک و یا مشاور املاکی فراتر از قیمت ارزش ملک در منطقه و محله ای اقدام کند، با آن ها برخورد قانونی می شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین نظارت ها بر بازار به صورت مستمر هم از لحاظ قیمت گذاری اجناس و بررسی نرخ اقلام و هم رعایت پروتکل های بهداشتی باتوجه به سرایت بیماری کرونا انجام و تشدید شود.

تاتار ادامه داد: ما به عنوان مسوول وظیفه داریم حافظ سلامت مردم باشیم از این رو نظارت های بهداشتی در دستور کار است و با اصنافی که مسایل و موازین بهداشتی و پروتکل ها را رعایت نکنند، نیز برخورد می شود.

او گفت: در ۲ ماه اول سال جاری تعداد ۷۹۰ بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر قصرشیرین انجام شده که در این رابطه ۲۴ پرونده برای متخلفان تشکیل و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده اند.

فرماندار قصرشیرین گفت: در راستای تامین اقلام اساسی مردم و تنظیم بازار از ابتدای امسال تاکنون ۲۹ تن شکر، ۲۸ تن برنج و هشت تن گوشت با قیمت مصوب در این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.