سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

هنرمندان وحدت خود را در استان سمنان حفظ کنند

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه باید از هنرمندان حمایت کنیم گفت: هنرمندان باید وحدت خود را در سطح استان سمنان حفظ کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دیدار با مسئولان انجمن‌های هنری استان سمنان با بیان اینکه مدیران اجرایی استان به منظور استفاده بهینه از انجمن‌ها، اعضای انجمن‌ها و متولیان انجمن‌های فرهنگی و هنری سطح استان در کار‌ها و برنامه‌های خود استفاده کنند گفت: باید از هنرمندان حمایت کنیم.

او با بیان اینکه مبحث تالار بزرگ سمنان، تا ورود به فاز اجرایی احداث، پیگیری می‌شود افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر این تالار در مرحله اجرایی قرار گیرد و بتوانیم از ظرفیت حضور اساتید و هنرمندان در این تالار استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هنرمندان باید وحدت خود را در سطح استان حفظ کنند و این مهم را در همه حال سرلوحه کاری خود قرار داده و با ساماندهی قانون مجوز ارشاد، توزیع عادلانه آگهی‌ها در مطبوعات، در بین رسانه‌ها و مطبوعات انجام خواهد شد.

خجسته پور در ادامه گفت: با توجه به تغییر نیاز مخاطب و تشنگی همیشگی برای کسب اطلاعات و اینکه همچنان چشمه‌های زاینده علم و هنر و محتوا وجود دارد، می‌توان با تغییر شیوه اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هنر هنرمندان، برای انتقال مفاهیم به نسل جوان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه نسبت تعداد دانشجو به جمعیت در استان ما بیشترین نسبت در سطح کشور است که قطعاً در بین آنان اهل هنر و فرهنگ نیز وجود دارد و شما نیز به عنوان متولیان انجمن‌های فرهنگی و هنری، می‌توانید از این ظرفیت عظیم انسانی استفاده کنید، گفت: امروز سینما، موسیقی، دست آفریده‌های هنری و غیره تبدیل به صنعت سینما، صنعت موسیقی و صنایع دستی شده است و که می‌توان گفت هنر برای درآمدزایی به صنعت تبدیل‌شده و این مهم به خودکفایی هنرمندان انجامیده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.