سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازتاب تهدید تیم‌های ایرانی به کناره گیری از لیگ برتر فوتبال در رسانه‌های خارجی

چند رسانه خارجی، نامه تهدید آمیز تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان برای کناره گیری از رقابت‌های لیگ برتر را منعکس کردند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (دو شنبه) ۷ باشگاه لیگ برتری فوتبال با انتشار نامه‌ای که به امضای مربیان و بازیکنان آن‌ها رسیده بود ضمن اعتراض به تصمیم سازمان لیگ برای از سر گیری مسابقات، تهدید کردند از ادامه رقابت ها کناره گیری می‌کنند.

این خبر در رسانه‌های خارجی به ویژه سایت‌های هندی بازتاب فراوانی داشت.

علاوه بر این خبرگزاری چینی "شینهوا"، "فوتبال نیوز ۲۴" و " Adnkronos" ایتالیا نیز این خبر را منعکس کردند.

سایت فوتبال نیوز ۲۴ ایتالیا در این باره نوشت، بحث و جدل و اختلاف نظر بر سر شروع کردن یا نکردن لیگ‌های داخلی نه تنها در اروپا بلکه در بقیه نقاط جهان هم وجود دارد.

به عنوان مثال گزارش شده است که در ایران، برخی از باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال اطلاع داده اند که آن‌ها مایل به ادامه مسابقات نیستند. با این حال، این نهاد با ارسال نامه، باشگاه‌ها را برای از سرگیری لیگ دعوت کرد و و به آن‌ها هشدار داد که هرگونه رفتار خلاف را یک تخلف انضباطی قلمداد خواهد کرد.

خبرگزاری هندی ians هم گزارش داد، هفت تیم از جمله تراکتور، ماشین سازی، شهر خودرو، پیکان، نفت مسجدسلیمان، نساجی و پارس جنوبی جم طی نامه‌ای که روز دوشنبه به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده، اعلام کردند که در صورت از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر، از ادامه حضور در مسابقات انصراف خواهند داد.

سایت "اوت لوک" و شبکه تلویزیونی " jhalak" هند هم از دیگر رسانه‌هایی بودند که این خبر را منعکس کردند.

"شینهوا" نیز بخشی از نامه تهدید آمیز حسن زاده،رئیس کمیته انضباطی، را منتشر کرد که او  هشدار داده بود تیم ها و افراد ناقض قوانین  محروم خواهند شد. 


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.