سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

تربیت نیروی متخصص یکی از رسالت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای است

نقدی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص ماموریت خود را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در وبینار کشوری حامیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان که با حضور صاحبان مشاغل، خیرین و مسئولین ارشد استانی برگزار شد آمار اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه را بیش از ۶۰ درصد دانست و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین، رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.

او با اشاره به سالی که با تصمیم و درایت مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین گردیده است افزود: این وبینار کشوری به میزبانی این دانشگاه برای اولین بار و با موضوع کارآفرینی و ارتباط با صنعت در همین راستا و با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی و تعدادی از صنعت گران استان و روسای کارخانجات برگزار گردید.

نقدی جمعیت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را بالغ بر ۱۸۰ هزار دانشجو در تمامی استان‌های کشور و در ۱۷۶ دانشکده در سطح کشور عنوان کرد و گفت این دانشگاه دارای ۲۵ هزار عضو هیئت علمی و استاد است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به وجود ۲ هزارو ۲۰۰ کارگاه و آزمایشگاه در کشور تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

او در پایان هدف از برگزاری این وبینار را هم اندیشی و توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با رویکرد کارآفرینی و ارتباط با صنعت عنوان کرد.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.