سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد از ضعف نظارت بر نانوایی‌های مرند

فرماندار مرند از ضعف نظارت و بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،گرشاسبی فرماندار مرند در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مرند با اشاره به کمبود نیروی بازرسی از واحد‌های نانوایی شهرستان گفت: در شهرستان مرند تعداد ۴۳۶ واحد نانوایی وجود دارد که متاسفانه فقط دو نفر مسئولیت بازرسی از این تعداد واحد نانوایی را عهده دار هستند.

او با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ها از نانوایان در شأن مردم مرند نیست گفت: ضعف بازرسی و نظارت مداوم از واحد‌های نانوایی باعث افزایش تخلفات و کاهش کیفیت نان در شهرستان شده است که لازم است اداره صمت فکری برای افزایش بازرسان شهرستان مرند بکند.

فرماندار مرند همچنین از تخصیص نیافتن آرد موردنیاز به شهرستان انتقاد کرد و گفت: با اینکه در شهرستان مرند کارخانه تولید آرد با کیفیت بالا وجود دارد، اما متأسفانه اداره غله استان سهمیه خرید آرد شهرستان مرند را از کارخانه‌های دیگر شهرستان‌ها تامین میکند که موجب دلسردی سرمایه گذار بخش خصوصی می‌شود.

گرشاسبی با بیان اینکه سهمیه آرد شهرستان ماهانه دو هزار و ۱۰۰ تن است افزود: اداره غله استان سهمیه آرد شهرستان مرند را طبق مصوبه ارائه دهد تا در شهرستان مشکلی پیش نیاید.

او به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایان هم تاکید و افزود: بسیاری از واحد‌های نانوایی وجود ویروس کرونا را از یاد برده و اهتمامی به رعایت نکات بهداشتی ندارند که این موجب افزایش شیوع ویروس کرونا از طریق نان میشود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.