سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه در ساری:

مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود

سردار فدوی گفت:مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه کربلا مازندران، گفت: مشکلات کشور با فرمول‌های دشمن حل نمی‌شود دشمنان خدا، حق و شهید را نمی‌فهمند و این موارد در محاسبات آن‌ها دخیل نیست.

هیچ کشوری در دنیا جرات رو به رو شدن با ایران را ندارد

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا جرات رو به رو شدن با ایران را ندارد، گفت: پاسداران در صحنه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و برای دفاع از حرم اهل بیت و جبهه حق انقلاب اسلامی و در برابر هجوم باطل شیطان بزرگ تا پای جان هستند.

او با اعلام اینکه رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در ۴۱ سال همواره بهترین بودند، افزود: در قرآن آمده همواره در همه شرایط پیروزی با حزب الله بوده است.

بیشتر بخوانید: فرمانده سپاه کربلا مازندران منصوب شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بهترین نتایج در ۴۱ سال گذشته برای ایران رقم زده شده است چرا که خدا با ماست، گفت: نسل اول انقلاب اسلامی و بعد از آن نسل‌های بعدی برای جان دادن و به شهادت رسیدن در دفاع از انقلاب اسلامی و تکلیف خودشان آماده هستند.

سردار فدوی افزود: با اخلاص پای کار باشیم بهترین نتیجه رقم زده می‌شود.

بسیج و سپاه در تحقق جهش تولید نقش اساسی دارند

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم ،گفت: با وحدت، انسجام بیشتر در حوزه جهش تولید و برای عملیاتی شدن شعار سال همه باید پای کار باشیم.

او افزود: بسیج و سپاه در تحقق جهش تولید نقش اساسی دارند.

وقتمان را صرف ولایت کنیم

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سابق سپاه کربلا نیز در این مراسم ،گفت: در طول ۶ سال گذشته جز خاطره خوش چیزی در خاطره‌ام نیست، مردم استان در همه جا پیشقدم بودند و توفیق خدمت نصیب ما شده است.

او با اشاره به اینکه در این مراسم قصد گزارش ندارم، افزود: در طی این سال‌ها فرصت داشتیم در همه محافل و مراسم صحبت کردیم تا کار‌ها به درستی انجام شود.

وی با اعلام اینکه با شور انقلابی و بصیرت سربازی این نظام و انقلاب را قبول کردیم، گفت: کار‌ها را کوچک نشماریم، آنچه که انتظار است حتما دعا کنید در مسیر سرخ حسینی تحت پرچم ولایت باقی بمانیم و وقتمان را صرف ولایت کنیم.
 
در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار محمدحسین بابایی، سردار سرلشکرحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در حکمی، سرهنگ سیاوش مسلمی را به سمت فرمانده سپاه کربلا استان مازندران منصوب کرد.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.