سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سرقت در کردستان

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان ازدستگیری اعضای ۶ نفره یک باند سرقت و اعتراف آنان به ۴۷ فقره سرقت درشهر سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ رسول برزویی جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یک باند ۶ نفره سرقت در سنندج را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: اعضای این باند در نقاط خلوت و کم تردد شهر طعمه‌های خود را شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و دیگر اشیاء قیمتی شهروندان می‌کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان به اقدامات هوشمندانه پلیس در شناسایی و دستگیری عوامل سرقت اشاره کرد و بیان داشت: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، اعضای یک باند سرقت در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: اعضای این باند که ۶ نفر بودند در تحقیقات تخصصی صورت گرفته به ۴۷ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وسایل منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ مالخر نیز دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد که ارزش آن برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد،گفت:شهروندان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم  اماکن و وسایل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهزکنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.