سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم هوای گرم تا آخر هفته جاری در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا آخر هفته جاری حاکمیت هوای گرم در استان مهمترین پدیده جوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا آخر هفته جاری حاکمیت هوای گرم در استان مهمترین پدیده جوی خواهد بود.

او افزود: با توجه به شرایط فصلی و محلی در برخی نواحی به‌ویژه نواحی شمالی و مرکزی استان در ساعات بعد از ظهر احتمال رشد ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بیشینه دمای هوا در روز سه‌شنبه ۲۷ خردادماه ۳۰ درجه و کمینه دما ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد و در اواخر وقت در برخی مناطق رگبار باران دور از انتظار نیست.

محمدی گفت: از روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه اندکی از دمای هوا کاسته خواهد شد و در بعد از ظهر وزش باد، در برخی مناطق همراه با رگبار باران پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به استفاده مردم از کولر و وسایل برقی در اوقات گرم تابستان، تاکید کرد: صرفه‌جویی در مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی در استان توصیه می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سه شنبه ۲۷ خردادماه شهرستان نیر با کمینه دمای ۱۱ درجه و بیشینه دمای ۲۹ درجه جزو خنک‌ترین و شهرستان پارس آباد با کمینه دمای ۲۱ درجه و بیشینه دمای ۳۹ درجه به‌عنوان گرم‌ترین شهرستان استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.