سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تندیس سردار سلیمانی در جیرفت اصلاح می شود

شهردار جیرفت گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اصلاح تندیس شهید سردار سلیمانی که شهروندان نسبت به آن انتقاد و پیشنهاد داشتند، اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نعمت الله حسین زاده ،شهردار جیرفت  با استقبال از انتقادات و پیشنهادات شهروندان نسبت به تندیس سردار شهید سلیمانی که در روز‌های اخیر در شهر جیرفت رونمایی شد، گفت: قدردان همه کسانی که همواره با پیشنهادات و انتقادات خود یاری رسان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت هستند، خواهیم بود.

او از اصلاح تندیس سردار سلیمانی در روز‌های آینده خبر داد و افزود: با توجه به انتقادات و پیشنهادات در خصوص تمثال اجرا شده در میدان سردار سلیمانی، ایرادات طرح با بهره گیری از نظرات متخصصین امر جمع آوری و به اطلاع پیمانکار پروژه رسانده شده است.

حسین زاده از حضور سازنده تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر جیرفت خبر داد و اظهار کرد: شرکت سازنده به زودی به منظور اصلاح تندیس نصب شده در شهر جیرفت حضور پیدا خواهد کرد.

شهردار جیرفت با تکریم جایگاه سردار شهید سلیمانی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در اولین روز‌های بعد از شهادت این مجاهد بزرگ جهان اسلام تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند با گرامیداشت یاد این شهید عزیز گوشه‌ای از رشادت‌ها و جانفشانی‌های این بزرگ مرد را جبران کند و ساخت و نصب تندیس سردار سلیمانی در همین زمینه بوده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.