سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان "ابهر" از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان  ابهر گفت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ بازار "ابهر" در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ نفر که در اطراف یک ساختمان نیمه کاره مشغول پرسه زدن بودند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ابهر" ادامه داد: ماموران با توجه به مشکوک بودن و طی بررسی‌های اولیه از آنان مقداری ابزارآلات مخصوص سرقت را کشف کردند.

سرهنگ مرسلی با اشاره به اینکه متهمان برای بازجویی‌های تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند، تصریح کرد: طی چندین مرحله بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقان به ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و ... اعتراف کردند.

او ادامه داد: با استفاده از اطلاعات به دست آمده ۲ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارقان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ مرسلی در پایان از شهروندان خواست با تجهیز ساختمان حفاظ و استفاده از سرایدار و نگهبان، ضمن حفاظت از اموال خود، فضای امن برای سارقان را تا حد امکان از بین ببرند.
 
انتهای ییام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.