سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ورود مسافر به شهرستان جوانرود جلوگیری می‌شود

فرماندارجوانرود به تعطیلات پیش رو اشاره کردو گفت : با تشدیدکنترل ورودی‌ها از ورود مسافر و مهمان به این شهرستان با رعایت احترام جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگاریوسفی فرماندارجوانرود گفت : تمامی مهمانسراها، مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان جوانرود دراین ایام تعطیل است و هیچ نوع خدمات‌رسانی از سوی این اصناف انجام نمی‌شود.

او گفت : باوجود تمام زحماتی که در ما‌های اخیربرای تعطیلی بازاریان، اماکن عمومی و مراسمات دینی و مذهبی، عزا و عروسی، رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی انجام گرفت متاسفانه وضعیت کرونایی این شهرستان نگران کننده است و مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند

فرماندار جوانرود به اعمال محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی تاکید کرد.

یوسفی با بیان اینکه این محدودیت‌ها به تنهایی کارساز نیست گفت: از مردم انتظار داریم که همچون ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را با جدیت رعایت و به توصیه‌های ارایه شده از سوی بهداشت ودرمان، امامان جمعه وجماعات و به ویژه مسئولان شهرستان شده توجه کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.