سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساجد پایگاه رشد و بالندگی در همه زمینه‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسجد باید پایگاه رشد و بالندگی افراد جامعه اسلامی در همه زمینه‌ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ملی فهما گفت: مسجد به‌عنوان کانون توحید، مرکز انسان سازی، مکتب معرفت، پایگاه ایمان و هدایت و ترویج فرهنگ دینی و سنگری برای دفاع از دین، انسانیت و مبارزه با ظلم و مناسب‌ترین جایگاه برای اجرای دستورات الهی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: پایگاه معنوی مسجد بهترین مکان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و به همین دلیل باید از ظرفیت‌های این بخش به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: طرح ملی «فهما» یکی از رویداد‌های مهم و تاثیرگذار در مسیر ساماندهی فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد است.
 
دولت آبادی با اشاره به اینکه ۶ محور برای فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب این طرح در نظر گرفته شد، افزود: قرآن و عترت، کتاب و کتاب خوانی، آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و هنر متعالی از جمله موضوع‌های در نظر گرفته شده طرح ملی «فهما» است.
در پایان این مراسم از برگزیدگان طرح ملی فهما تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.