سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد:

۶ میلیون تومان وام به رانندگان مسافری برون شهری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اختصاص وام ۶۰ میلیون ریالی به رانندگان مسافری برون شهری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده بیان کرد: رانندگان مسافری سواری، اتوبوس و مینی‌بوس برون شهری همدان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده‌اند وام ۶۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

او افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاونت توسعه اشتغال وزارت کار برای پرداخت وام حمایتی ۶۰ میلیون ریالی به رانندگان حمل و نقل بین شهری مسافری (اتوبوس و سواری کرایه‌ای) در ایام شیوع کرونا توافق کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه این وام به رانندگان بخش حمل و نقل مسافر برون شهری دارای کد بیمه تخصیص می‌یابد، یادآور شد: طبق درخواست وزیر راه و شهرسازی از وزارت رفاه مبنی بر حمایت از رانندگان حمل و نقل بین شهری شامل رانندگان اتوبوس و خودرو‌های سواری کرایه در ایام شیوع کرونا، مجموعه راهداری استان‌ها موظف شدند فهرست نام و مشخصات رانندگان را بر اساس اطلاعات موجود در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات به دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارسال کنند.

پناهنده ادامه داد: وام ۶۰ میلیون ریالی رانندگان مسافری بین شهری با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند تا پایان خرداد سال جاری به سامانه کارا به آدرس اینترنتی: corona-kara.mcls.gov.ir مراجعه و در قسمت (کد کارگاه) کد بیمه راننده را وارد کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند. ​

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.