سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۴ بیمار کرونا مثبت در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا در مهاباد گفت: شمار جانباختگان کرونا در این شهرستان به ۳۴ نفر افزایش یافت.

امیر بهزاد سخنگوی ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا در شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مهاباد فوت کردند.

بهزاد افزود: از ابتدای شیوع کرونا در مهاباد تا اکنون تعداد مبتلایان به این ویروس از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفته و در مجموع بیش از ۵۰ نفر فوت کرده‌اند که از این تعداد ۳۴ نفر مبتلای قطعی و بیش از ۱۵ مورد مشکوک جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با توجه به رشد صعودی و نگران کننده تعداد مبتلایان به این بیماری در این شهرستان تاکید کرد: شهرستان مهاباد با عبور از وضعیت هشدار و قرمز، حال در وضعیت بحرانی قرار دارد و هر لحظه به آمار مبتلایان و قربانیان اضافه می‌شود بنابراین از مردم میخواهیم برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان تا حد امکان در منزل بمانند و از رفتن به مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

بهزاد اضافه کرد:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۶ مورد در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و متأسفانه ۱۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند تا بدترین روز در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تجربه شود.

هم اکنون شهرستان‌های سردشت، ارومیه، مهاباد، میاندوآب، سلماس و خوی در استان در وضعیت قرمز هستند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.