سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید ۲ ماهه تسلیم اظهارنامه مالیاتی به سبب شیوع ویروس کرونا

آخرین فرصت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در چهارمحال و بختیاری به سبب شیوع ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور به مدت ۲ ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کورش بیگدلی مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: آخرین فرصت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در استان به سبب شیوع ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور به مدت ۲ ماه تمدید شد.

او افزود: بر اساس این دستورالعمل، اشخاص حقیقی تا ۳۱ مرداد و مودیان حقوقی تا ۳۱ شهریور فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی به شرط پرداخت بدهی


بیگدلی اضافه کرد: همچنین مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به پایگاه tax.gov.ir نسبت به فعال کردن ابلاغ الکترونیکی و بهره‌مندی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

او به جدیدترین تسهیلات حمایتی سازمان امور مالیاتی کشور از فعالان اقتصادی در قالب بخشودگی جرائم قابل بخشش مالیاتی تا پایان امسال اشاره کرد و ادامه داد: بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیت‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده در هر منبع برای هر سال با دوره، حسب مورد در سال ۱۳۹۹ در صورت پرداخت مانده بدهی خواهد بود.

بیگدلی گفت: بر این اساس، بخشودگی جرایم موضوع این دستورالعمل برای هر دوره با سال در هر منبع، حسب مورد حداکثر تا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال است.

او افزود: پارسالافزون بر یک هزار میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده جهت توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.