سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی سامانه اشتغال مهارت محور در فردیس کرج

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز گفت: سامانه اشتغال مهارت محور استان البرز در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علی پورجعفر، معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز گفت: شهرستان فردیس به خاطر برخورداری از شرایط خاص به عنوان پایلوت طرح اشتغال مهارت محور در البرز انتخاب شد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز افزود: در راستای اجرای طرح اشتغال مهارت محور، ساماندهی اشتغال در صنایع ، اصناف و شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس در اولویت است .

پورجعفر گفت: سامانه اشتغال مهارت محور دسترسی کارجویان و کارفرمایان به کار و نیروی انسانی را آسان تر می کند. در این سامانه کارفرمایان به راحتی می توانند نیروی انسانی دارای مهارت را جذب کنند.

او افزود: این طرح ملی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز اجرا می شود که ۶۰ الی ۷۰ درصد صنایعی که در حال تاسیس هستند با نام کاربری در آن ثبت نام کردند.

معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز گفت: ۳۴ واحد صنعتی به فوریت از اداره کل فنی و حرفه ای استان نیروی کار مهارت آموخته درخواست کردند و اطلاع رسانی انجام شد.

علیرضا صیاد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس نیز گفت: مشکلاتی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد با اجرای پروژه اشتغال مهارت محور با ساماندهی مطلوب و تخصصی تر به نیروی کار در جهش تولید موثر است.

مدیرعامل شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس نیز گفت: ۲۹۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال با ۱۰ هزار نیروی انسانی در این شهرک مشغول به کار هستند.

انتهای پیام / ر.خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.