سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم‌سازی ۴۵۰۰ کیلوگرم خرما در آبادان

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی خرمای غیر قابل مصرف به وزن ۴۵۰۰ کیلوگرم و به ارزش ریالی بیش از ۵۷۰ میلیون ریال در آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در اردیبهشت ماه سالجاری نظر به درخواست ۲ شرکت در خصوص نمونه‌برداری از حدود ۴۵۰۰ کیلوگرم خرما به منظور تولید و صادرات، کارشناسان این معاونت در اسرع وقت نسبت به نمونه‌برداری  از خرما اقدام کردند که براساس نتایج آزمایشگاهی، عدم قابلیت مصرف انسانی این نمونه‌ها اعلام شد.

 او اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و سلامت مصرف‌کنندگان، خرمای مذکور توسط کارشناس نظارت بر مواد غذایی و امور حقوقی بررسی شد و به علت مضر بودن برای سلامت مصرف‌کننده، پس از انجام مراحل قانونی و قضایی در حضور کارشناسان این معاونت منهدم شد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را برای پیگیری و برخورد قانونی از طریق شماره تماس ۰۶۱۵۳۳۲۹۰۱۳ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.