سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایثارگران سرمشق مسئولان و جوانان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : ایثارگران باید سرمشق مسئولان و جوانان برای حل مشکلات باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه ایثارگران مایه عزت و سربلندی و آرامش بخش جامعه هستند، گفت : آحاد مسئولین و مردم با الگو قرار دادن سبک رفتاری و زندگی این عزیزان می‌توانند در برابر مشکلات ایستادگی کنند.

او گفت: ایثارگران در طول سال‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس آنچنان استقامتی در برابر سختی‌ها از خود نشان دادند که امروز باید آنان را سرمشق بی‌نظیری برای تمام آحاد جامعه، به‌ویژه مسئولان و جوانان این مرزو بوم در برابر مشکلات دانست، زیرا به تاسی از سبک و سیره شهدا و ایثارگران می‌توان در برابر مشکلات ایستادگی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه ایثارگران افتخار و آبروی نظام هستند، از ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها به عنوان ستون محکم انقلاب و نظام یاد کرد.

او خطاب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: خداوند متعال لطف بزرگی را در حق شهدای عزیز و خانواده‌های گرانقدر آنان کرده و آن هم تربیت فرزندانی صالح و با تقواست که امروز به عنوان سرمایه‌های گرانبهای نظام و ثروت ماندگار کشور، در جای جای ایران اسلامی مشغول خدمت به نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.