سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته نسخه بخوانید؛

از مفقودی ۱۱ هزار نمونه تست کرونا در خوزستان تا مشکل بدون راه‌حل تقلب در آزمون‌های مجازی

در بسته نسخه دیشب به موضوع مفقودی ۱۱ هزار نمونه تست کرونا در خوزستان اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مفقودی ۱۱ هزار نمونه تست کرونا در خوزستان؛ این خبری بود که باعث نگرانی بسیاری از مردم شده است, ما هم این موضوع را از دانیالی مسئول آزمایشگاه کرونا خوزستان پیگیری کردیم که گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد چراکه  این موضوع  زیر نظر واحد‌های نظارتی و وزارت بهداشت، درمان و رصد می‌شود و این خبر را تکذیب می‌‌کنم.


بیشتر بخوانید

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص مفقود شدن نمونه‌های آزمایشگاهی کرونا


سوژه بعدی بسته نسخه این هفته درباره مجازی شدن امتحانات پایان ترم دانشجو‌یان بود چراکه دلالان از این موضوع سواستفاده می‌کنند و فضای مجازی پر شده است از آگهی‌هایی که برای دانشجو‌ها همیار تقلب استخدام  و  به سرعت جواب را به آنها ارسال می‌کنند.

ما هم این موضوع را از خاکی صدیق رئیس سازمان امور دانشجویی پیگیری کردیم که گفت دانشجو‌یان حتماً باید به صورت تصویری امتحان بدهند تا تقلبی صورت نگیرد، البته نمی‌گویم هیچ تقلبی در امتحانات وجود ندارد.

در هر صورت مسئولان آب پاکی را روی دستمان ریختند.


بیشتر بخوانید

شرایط و ضوابط برگزاری آزمون‌های مجازی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور


شرکت‌های داروسازی چند وقتی است که  یک مشکل مشترک دارندو آن این است که چرا ارز به آن‌ها اختصاص داده نمی‌شود که ما هم این موضوع را از نعمتی رئیس بانک مرکزی جویا شدیم و او گفت: تا دو هفته آینده برای بخش پزشکی ۴۰۰ میلیون یورو ارز اختصاص داده می‌شود و برای واردات دارو نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

 دانشجوهای دانشگاه علمی کاربردی به ما پیام ارسال کردند که فاصله اجتماعی به هیچ عنوان در دانشگاه‌های ما رعایت نمی‌شود چراکه دانشگاه علمی کاربردی کلاس‌ های خود را به صورت اجباری حضوری برگزار می‌کنند، به طور مثال در یک کلاس کوچک حداقل ۵۰ نفر حضور دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.