سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار قم مطرح کرد؛

ادامه ی فعالیت دستگاه ها و مشاغل با رعایت پروتکل بهداشتی در قم

حیدری گفت: تمامی دستگاه ها با تکمیل ثبت نام در سامانه و دربافت بارکد با تشدید مراقبت ها به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نشست بسیج مبارزه با کرونا ظهر امروز با حضور حیدری فرماندار قم در سالن امام رضا فرمانداری استان برگزار شد.

حیدری ضمن قدردانی از نهاد های ذیربط در مبارزه با ویروس کرونا گفت: پس از گذشت 4 ماه از شیوع ویروس کرونا خوشبختانه به وضعیت مدیریت این بیماری رسیدیم اما این نشانگر پایان ویروس نیست و مردم مستلزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی و هوشمند باشند.

او درباره نشست بسیج مبارزه با کرونا افزود: در این نشست به مقررات بازگشایی اماکن،نهادها، صنوف، ارگان ها، دستگاه ها و مشاغل مختلف که از پرروتکول های بهداشتی استفاده می کنند و فعالیت خود را از نو شروع می کنند پرداخته شد که بنابر تصمیمات نهایی مقرر شد که تمامی دستگاه ها با تکمیل ثبت نام در سامانه و دربافت بارکد با تشدید مراقبت ها به فعالیت خود ادامه دهند.

فرماندار قم با اشاره به فعالیت ویروس کرونا در قم بیان کرد: در کنار تمام دستگاه ها نیازمند همکاری مردم در زمینه استفاده از ماسک و دستکش و فاسله گذاری ها هستیم که یک لحظه غفلت از این ویروس موجب تلفات جانی بیشتری از هموطان خواهد شد.
لازم به ذکر است صنوف و مشاغلی که تا کنون در سامانه ثبت نام نکردند در صورت بازرسی متخلف محسوب خواهند شد و مسلزم پرداخت جریمه می شوند.

انتهای پیام/الف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.