سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفند جدید برای تولید ارز دیجیتال

فردی که برای تولید ارز دیجیتال از پشت کنتور برق سرقت می کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران،گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساری در پی کسب خبری از اداره برق این شهرستان مبنی بر اینکه یکی از مشترکان برق به صورت غیرقانونی و از پشت کنتور برق مصرفی خود را با مصرف بالا تامین می‌کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با دریافت این اطلاعات و تحقیقات میدانی ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان پلیس آگاهی استان و در حضور نمایندگان اداره برق برای بررسی موضوع به یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری عزیمت کردند.

سرهنگ تقدیسی گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد مورد نظر با اجاره ۲ باب مغاره از چند ماه قبل به صورت غیر قانونی با استفاده از برق پشت کنتور اقدام به تولید ارز دیجیتال می‌کند.


او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازدید از این محل دریافتند، متهم با ۲ باکس بزرگ چوبی به نئوپان چسبیده و پیچ کاری شده و با سیم‌های برق فشاری قوی که از پشت کنتور گرفته شده اقدام به تولید ارز می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۴۶ دستگاه ماینر و تجهیزات مربوطه در این عملیات خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که همه اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و استفاده غیرقانونی از برق اقرار کرد، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل قضائی تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.