سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

مدیرمسئول انتشارات سازمان بنادر منصوب شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی وحید رحمتی مدیر ارتباطات و بین الملل را با حفظ سمت، به عنوان "مدیرمسئول انتشارات" این سازمان منصوب کرد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی وحید رحمتی مدیر ارتباطات و بین الملل را به عنوان "مدیرمسئول انتشارات" این سازمان منصوب کرد.
 
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این حکم بر نهادینه سازی گفتمان توسعه دریامحور و اشاعه فرهنگ دریایی در جامعه و بازنگری در ساختار انتشارات و چاپ و نشر کتب تخصصی با بهره گیری از توان علمی و اجرایی و همکاری با پژوهشگران و متخصصان این عرصه تاکید کرده است.

گفتنی است؛ در نخستین نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری در سال ۹۹ با حضورمدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مقرر شد در راستای یکپارچگی و ساماندهی اقدامات صورت گرفته در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی در سازمان بنادر، مکانیسم اشاعه فرهنگ دریایی در حوزه مدیریت ارتباطات متمرکز شود تا با بهره گیری از ابزار‌های مناسب رسانه‌ای و قالب‌های جذاب، آن را به افکار عمومی ارائه دهد و همه معاونت‌ها و ادارات کل موظف به همکاری در چارچوب سند اشاعه فرهنگ دریایی به عنوان سند بالادستی این حوزه خواهند بود.

همچنین، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ نیز طی بخشنامه‌ای، کلیه فعالیت‌های سازمان در حوزه انتشارات و نشریات اعم از تولید، چاپ و خرید هرگونه کتاب و نشریه را به اداره کل روابط عمومی واگذار کرده بود.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.