سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی:

سامانه سامد فرصتی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسئولان با مردم است

استاندار مرکزی با حضور در سامانه سامد این سامانه را فرصتی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسئولان با مردم دانست.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، استاندار مرکزی به همراه معاونین خود امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم به مدت دو ساعت پاسخگوی سوالات و تماس‌های مردمی بود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی با حضور در محل سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماس‌های مردم سامانه سامد را فرصتی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم دانست.

آقازاده افزود: این سیستم در استانداری مستقر است و مدیران مکلفند حداقل ماهی یکبار در این مرکز حضور داشته باشند و بصورت مستقیم با مردم گفتگو کنند و صحبت‌های آن‌ها را بشنوند.

او اضافه کرد: از طریق این سامانه هم پاسخگوی مشکلات مردم هستیم و هم اینکه عملکرد خود را ارزیابی می‌کنیم که در کدام شهرستان عملکرد ما خوب بوده و در کجا عملکرد ضعیف داشتیم که بایستی بیشتر کار شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: عمده موضوعات و مسائلی که امروز مردم از طریق سامانه سامد مطرح کردند نارسایی‌ها و کمبود‌هایی در زمینه ارائه خدمات در شهر و روستا و گلامندی از برخی از مدیران بود به خاطر اینکه وقت لازم برای رسیدگی به مشکلات مردم را نمی‌گذارند.

او با بیان اینکه تذکرات لازم به مدیران داده شد افزود: البته بعضی از مردم مشکلات و توقعاتی دارند که از عهده و اختیارات مدیران خارج است که اینگونه مسائل یا باید از طریق برخی دستگاه‌های کشوری و یا در کمیته‌ها و یا کارگروه‌های استانی پیگیری شود.

بیش از ۵۰ نفر از شهروندان از طریقه این سامانه درخواست‌ها و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند و استاندار هم برای رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جلیل محمدی
۱۶:۵۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
شما می گویند چند روز جواب نامه می دهید من چندتا فرستادم چند سال جواب یکی ندادید شما بامردم چه قول بما دادید