سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه جدید ثبت نام کلاس‌های آموزشی ویژه شهروندان

سامانه جدید ثبت نام کلاس‌های آموزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سایت esfahanfarhang.ir راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ژاله موزون مسئول امور آموزش و بهبود روش‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به لزوم به روز رسانی عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و خدمت رسانی بهتر به شهروندان گرامی در زمینه آموزشی و همچنین تسهیل و تشویق شهروندان به غنی سازی بانک آموزشی به مرجعیت علمی، سامانه جدید ثبت نام کلاس‌های آموزشی این سازمان در سایت www.esfahanfarhang.ir راه اندازی شد.

او ادامه داد: در این سامانه تمامی مراکز سازمان به همراه آدرس و شماره تلفن و مکان نما قابل مشاهده بوده و امکان پیدا کردن مرکز نزدیک محل سکونت شهروندان با آیکون جستجو از روی نقشه، از جمله مزایای جدید در این سایت است.

مسئول امور آموزش و بهبود روش‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مخاطبان گرامی این امکان را دارند که دروس و سرفصل‌های آموزشی را قبل از ثبت نام ملاحظه کرده و در زمینه‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی بر اساس علاقه یا بر اساس مراکز فرهنگی ورزشی و حتی بر اساس منطقه شهری خود در این سامانه ثبت نام کنند.

ژاله موزون بیان کرد: همچنین طی انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل فنی و حرفه‌ای و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، امکان درخواست و صدور گواهینامه پایان دوره برای شرکت کنندگان در کلاس‌های آموزشی سازمان نیز فراهم شده و به زودی مشاهده اسامی مدرسان برتر و تماشای سه بعدی مراکز هم در این سایت امکان پذیر خواهد بود.

او گفت:  ثبت نام کلاس‌های آموزشی تا ۳۱ خردادماه در سامانه آموزشی سایت esfahandarhang.ir انجام می‌شود و کلاس‌ها از یکم تیرماه با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
رويا
۰۲:۰۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
عالي
فرناز ملک
۱۵:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
دنبال کلاس ورزشیم