سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر شیراز:

کارگروه سامانه شهرسازی تشکیل می‌شود

لیلا دودمان از تشکیل کارگروه سامانه شهرسازی توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به بیست و نهمین جلسه کمیسیون که با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری و مشاوران شورا تشکیل شد، از بررسی تکالیف بودجه مصوب سال ۹۹ گفت و افزود: در این جلسه برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها توسط کلیه معاونت‌ها و پیشرفت پروژه‌های شش ماهه اول سال تعیین شد.

او بیان کرد: گزارش این نشست به صورت هر ۱۵ روز یک‌بار به کمیسیون هوشمندسازی ارائه خواهد شد و نماینده‌ای از طرف کمیسیون در کارگروه حضور خواهد داشت.

دودمان با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری نیز عنوان داشت: اولویت‌ها و زمان‌بندی شبکه تحویل ۴۰ کیلومتر به کمیسیون ارسال و گزارش آن ظرف روز‌های آینده ارائه می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز به بارگذاری برنامه زمان‌بندی تکلیف و پروژه‌ها در نرم افزار فرابر و داشبورد مدیریتی دسترسی به پروژه‌ها و تکالیف تعیین شده نیز اشاره کرد.

دودمان اضافه کرد: معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری براساس ۲۹ پروژه در خصوص تهیه برنامه زمانی و بر اساس ساختار شکسته کار (WBS) ظرف مدت یک هفته گزارش کاملی از نتایج برنامه زمان‌بندی خود را به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

گفتنی است در ادامه جلسه پیشرفت پروژه فیبر نوری مطرح و گزارشی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.